יום ראשון, 13 בספטמבר 2015

פתיחת בית קפה- הצעדים הראשונים של הבייבי שלך

צעדים ראשונים לקראת פתיחת בית קפה


אל תפספס את פתיחת בית קפה הראשון שלך בלי להעזר בי. 
ואל תגיד לא ידעתי.
גיל אשכנזי- מומחה בהקמה ובייעוץ למסעדנים/בתי קפה ואולמות אירועים.
יש לי הרבה מה להציע לך. כנס לאתר! לחץ כאן!

חושבים על פתיחת בית קפה? אם כן, אל תנסו לעשות זאת לבד. בעולם בו אנו חיים שוק בתי הקפה הינו שוק רווי בתחרות ועל כל בית קפה שקם, קמים עוד עשרות מתחרים בסביבה שלו. לכן, בכדי לפתוח בית קפה בצורה מוצלחת ובכדי למצב את בית הקפה שלכם בצורה טובה אל מול התחרות הרבה, עליכם לעבוד עם מומחים בתחום של פתיחת בית קפה, מומחים אשר ילוו אתכם לאורך כל התהליך ויאפשרו לכם להקים את בית הקפה עליו חלמתם בצורה טובה ומוצלחת, בצורה אשר תסייע לו לפרוח ולשגשג יותר ויותר מיום ליום ותעניק לכם הצלחה גדולה.

פתיחת בית קפה - הקמת בית קפה
פתיחת בית קפה- גיל אשכנזי


פניה אל חברה מקצועית

הצעד הראשון אותו עליכם לעשות לפני הקמתבית קפה הוא לפנות אל חברה מקצועית בתחום אשר כנראה תלווה אתכם לאורך כל תהליך ההקמה, אך גם אם לא, תמיד טוב לקחת כמה טיפים מיודעי דבר לפני שמתחילים להתעסק בפרקטיקה. דרך אירוע פתיחת בית קפה ועד לסיוע בניהול השוטף של העסק. גיל אשכנזי, מומחה בתחום זה, עובד יחד עם צוות מומחים ובעלי ניסיון רב בתחום ויכול לסייע לכם בזאת בצורה הטובה ביותר. בעזרת הצוות המקצועי תוכלו לתכנן נכון את הקונספט של בית הקפה, לסקור בצורה מקצועית את השוק, את המתחרים ואת קהל היעד ולבצע את עבודות ההקמה בצורה נכונה ומוצלחת. עבודה יחד עם צוות מקצועי שכזה תבטיח לכם תוצאה הרבה יותר טובה ובית קפה שיענה על כל הציפיות שלכם, ואף מעבר לכך.

שליטה על ההוצאות


עוד יתרון חשוב מאוד של עבודה עם חברה מקצועית כמו חברתו של גיל אשכנזי הינו היכולת לשלוט על ההוצאות. רבים אשר מבצעים הקמת בית קפה ללא צוות מקצועי לא מצליחים לשלוט על ההוצאות שלהם ובסופו של דבר מגיעים לגירעונות חמורים מאוד, עוד לפני שבכלל התחילו להפעיל את בית הקפה. לעומת זאת, בעבודה עם צוות מומחים ואנשי מקצוע תקבלו סיוע שיאפשר לכם לשלוט באופן הטוב ביותר בהוצאות שלכם, לעמוד בתקציב אשר יש לכם בכדי להקים את בית הקפה ולחסוך כמה שניתן בעת ההקמה. כך תוכלו להגיע אל ערב הפתיחה רגועים יותר ולהתחיל ברגל ימין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה