יום חמישי, 24 בספטמבר 2015

פתיחת מסעדה- ללמוד מטעויות של אחרים

צעדים ראשונים לקראת פתיחת מסעדה

אם אתם חולמים להיות בעלים של מסעדה משלכם, עליכם לדעת כי מדובר בתהליך לא פשוט, ובעבודה לא קלה. פתיחת מסעדה כוללת מגוון רחב של עבודות שונות ופרטים רבים אשר אם לא יבוצעו בצורה הטובה ביותר, הם עלולים להשפיע על ההצלחה של המסעדה והיכולת שלכם לתפעל אותה בצורה טובה לאורך זמן. לכן, אם אתם חושבים על הקמת מסעדה, אל תעשו זאת לבד. צוות מקצועי כמו הצוות של גיל אשכנזי, אשר מומחה בתהליכי הקמה של מסעדות ועוסק בתחום כבר תקופה ארוכה מאוד, יוכל ללוות אתכם לאורך כל התהליך ולאפשר לכם להקים את המסעדה באופן הרבה יותר פשוט וקל.

פתיחת מסעדה, הקמת מסעדה
פתיחת מסעדה- להיעזר בבעלי ניסיון מוצלח

תכנון נכון

הצעד הראשון אותו יש לבצע לפני פתיחת מסעדה הוא תכנון נכון של המסעדה. עליכם לתכנן מראש את הקונספט של המסעדה, את סגנון המנות שיוגש בה, את סוג השירות שתרצו להעניק, את צורת המבנה, הגודל של המסעדה ועוד פרטים רבים מאוד. תכנון חכם מראש, עוד לפני שמתחילים בפועל בעבודות הקמת מסעדה יאפשר לכם להקים את המסעדה בראש הרבה יותר שקט ובאופן הרבה יותר בטוח. כמובן, את עבודות התכנון הללו מומלץ לבצע יחד עם אנשי מקצוע מובילים בתחום, הם אלו אשר יסייעו לכם לתכנן את המסעדה שלכם באופן נכון ויאפשרו לכם ליהנות מהקמה בטוחה ונכונה.

פתיחת מסעדה, הקמת מסעדה
אם אתם הולכים למגרש של הגדולים, תנו לנו להיות לכם לתמרורים

מיתוג ופרסום


עוד שלב חשוב מאוד שיש לבצע לפני פתיחת מסעדה הוא מיתוג ופרסום המסעדה. הקמת מסעדה ללא מיתוג נכון וללא פרסום מקצועי עלולה להתגלות כטעות גדולה מאוד ולגרום לכישלון מוחץ של המסעדה כבר מהיום הראשון. צוות מומחה ומקצועי ישקיע במיתוג נכון של המסעדה עצמה, המוצרים שלה, עיצוב הפנים שלה וכדומה וכן יהיה אחראי על פרסום המסעדה במדיות השונות. בצורה הזו ביום פתיחת המסעדה היא תהיה מלאה יותר באנשים ורבים יסתקרנו להגיע ולטעום מהמאכלים שבה. כך לבעל המסעדה תהיה אפשרות למשוך את קהל הלקוחות אליו ולהעניק להם מנות איכותיות אשר יגרמו להם לחזור אל אותה מסעדה פעם אחר פעם וליהנות ממנה בכל פעם מחדש.         

בקרו באתר שלנו, דפדפו בעמוד המדריכים, אנחנו בטוחים שהדמיון שלכם יהנה לשוטט עם הדמיון שלנו, אותו פרקנו בעמוד המדריכים באתר.
צרו איתנו קשר אם מצאתם צעד זה לנכון, אנחנו נשמח לעזור ולעמוד לרשותכם בכל עת.
בברכה, צוות קליינטורה- גיל אשכנזי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה