יום שני, 24 באוגוסט 2015

יעוץ קולינרי כלול הכוונה ושיווק- גיל אשכנזי

יעוץ קולינרי

אם אתם חושבים לפתוח בית קפה, אולם אירועים או כל עסק אחר בתחום האוכל, יעוץ קולינרי הינו שירות שאתם פשוט חייבים לקבל. גיל אשכנזי, אשר עוסק בתחום כבר למעלה מ-20 שנה, מעניק מגוון רחב של שירותים לעסקים בתחום המזון ובין היתר, מעניק ייעוץ בתחום הקולינרי, ייעוץ אשר מאפשר לכם להתאים את העסק שלכם לקהל היעד, לעמוד בדרישות הקפדניות שלו וליצור קונספט ייחודי אשר יעניק לכם יתרון חשוב על פני המתחרים ויאפשר לכם להצעיד את העסק קדימה באופן הרבה יותר נכון והרבה יותר מוצלח. כמובן, שירותים אלו ניתנים לא רק לעסקים בתחילת דרכם אלא גם לעסקים קיימים אשר מבינים כי הם חייבים לחדש את הקונספט הקולינרי שלהם בכדי לעמוד אל מול התחרות הרבה בשוק ומול המתחרים החדשים שקמים מידי יום ביומו.

מה כולל יעוץ קולינרי?
שירות מקצועי של יעוץ קולינרי כולל שני פרטים עיקריים:
·         בניית תפריט חדש – בנייה של תפריט מנות חדש לחלוטין, כולל הזמנת קבוצת מיקוד לטעימות, סקירת קהל היעד, סקירת הדרישות באזור ועוד. בניית תפריט מסוג זה מתאימה לעסקים חדשים ולעסקים קיימים אשר מעוניינים להתחדש וליצור קונספט חדש לחלוטין ושונה מזה שהיה להם עד כה.
·         שדרוג תפריט קיים – בחינה של התפריט הקיים ומתן הצעות לשדרוג התפריט, הכנסת מנות חדשות והחלפה של מנות קיימות שכבר לא רלוונטיות או לא מתאימות לתפריט כולו.
כמובן, השירות ניתן על ידי מומחים בתחום ועל ידי שפים מובילים אשר בוחנים היטב כל מנה ומנה עד לבניית התפריט המושלם והמתאים ביותר לבית העסק.

הסדרי רכש
שירות נוסף שאנו מעניקים תחת יעוץ קולינרי הוא הסדרי רכש בתחום המזון. יש לנו היכרות עמוקה עם ספקים איכותיים ומובילים בתחום המזון והמשקאות ואנו יכולים לסייע לכם ביצירת הסדרי רכש נכונים ותכנון קניות משותפות עם עסקים דומים, דבר אשר יכול להביא לכם חסכון משמעותי מאוד בהוצאות.
לכן, אם אתם מעוניינים לבנות קונספט קולינרי מיוחד ולהעניק לעסק שלכם יתרון חשוב שאין לאחרים, פנו אלינו עוד היום ותקבלו שירות מקצועי ואיכותי המותאם במיוחד עבורכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה