יום חמישי, 24 בספטמבר 2015

פתיחת מסעדה- ללמוד מטעויות של אחרים

צעדים ראשונים לקראת פתיחת מסעדה

אם אתם חולמים להיות בעלים של מסעדה משלכם, עליכם לדעת כי מדובר בתהליך לא פשוט, ובעבודה לא קלה. פתיחת מסעדה כוללת מגוון רחב של עבודות שונות ופרטים רבים אשר אם לא יבוצעו בצורה הטובה ביותר, הם עלולים להשפיע על ההצלחה של המסעדה והיכולת שלכם לתפעל אותה בצורה טובה לאורך זמן. לכן, אם אתם חושבים על הקמת מסעדה, אל תעשו זאת לבד. צוות מקצועי כמו הצוות של גיל אשכנזי, אשר מומחה בתהליכי הקמה של מסעדות ועוסק בתחום כבר תקופה ארוכה מאוד, יוכל ללוות אתכם לאורך כל התהליך ולאפשר לכם להקים את המסעדה באופן הרבה יותר פשוט וקל.

פתיחת מסעדה, הקמת מסעדה
פתיחת מסעדה- להיעזר בבעלי ניסיון מוצלח

תכנון נכון

הצעד הראשון אותו יש לבצע לפני פתיחת מסעדה הוא תכנון נכון של המסעדה. עליכם לתכנן מראש את הקונספט של המסעדה, את סגנון המנות שיוגש בה, את סוג השירות שתרצו להעניק, את צורת המבנה, הגודל של המסעדה ועוד פרטים רבים מאוד. תכנון חכם מראש, עוד לפני שמתחילים בפועל בעבודות הקמת מסעדה יאפשר לכם להקים את המסעדה בראש הרבה יותר שקט ובאופן הרבה יותר בטוח. כמובן, את עבודות התכנון הללו מומלץ לבצע יחד עם אנשי מקצוע מובילים בתחום, הם אלו אשר יסייעו לכם לתכנן את המסעדה שלכם באופן נכון ויאפשרו לכם ליהנות מהקמה בטוחה ונכונה.

פתיחת מסעדה, הקמת מסעדה
אם אתם הולכים למגרש של הגדולים, תנו לנו להיות לכם לתמרורים

מיתוג ופרסום


עוד שלב חשוב מאוד שיש לבצע לפני פתיחת מסעדה הוא מיתוג ופרסום המסעדה. הקמת מסעדה ללא מיתוג נכון וללא פרסום מקצועי עלולה להתגלות כטעות גדולה מאוד ולגרום לכישלון מוחץ של המסעדה כבר מהיום הראשון. צוות מומחה ומקצועי ישקיע במיתוג נכון של המסעדה עצמה, המוצרים שלה, עיצוב הפנים שלה וכדומה וכן יהיה אחראי על פרסום המסעדה במדיות השונות. בצורה הזו ביום פתיחת המסעדה היא תהיה מלאה יותר באנשים ורבים יסתקרנו להגיע ולטעום מהמאכלים שבה. כך לבעל המסעדה תהיה אפשרות למשוך את קהל הלקוחות אליו ולהעניק להם מנות איכותיות אשר יגרמו להם לחזור אל אותה מסעדה פעם אחר פעם וליהנות ממנה בכל פעם מחדש.         

בקרו באתר שלנו, דפדפו בעמוד המדריכים, אנחנו בטוחים שהדמיון שלכם יהנה לשוטט עם הדמיון שלנו, אותו פרקנו בעמוד המדריכים באתר.
צרו איתנו קשר אם מצאתם צעד זה לנכון, אנחנו נשמח לעזור ולעמוד לרשותכם בכל עת.
בברכה, צוות קליינטורה- גיל אשכנזי.

יום ראשון, 13 בספטמבר 2015

פתיחת בית קפה- הצעדים הראשונים של הבייבי שלך

צעדים ראשונים לקראת פתיחת בית קפה


אל תפספס את פתיחת בית קפה הראשון שלך בלי להעזר בי. 
ואל תגיד לא ידעתי.
גיל אשכנזי- מומחה בהקמה ובייעוץ למסעדנים/בתי קפה ואולמות אירועים.
יש לי הרבה מה להציע לך. כנס לאתר! לחץ כאן!

חושבים על פתיחת בית קפה? אם כן, אל תנסו לעשות זאת לבד. בעולם בו אנו חיים שוק בתי הקפה הינו שוק רווי בתחרות ועל כל בית קפה שקם, קמים עוד עשרות מתחרים בסביבה שלו. לכן, בכדי לפתוח בית קפה בצורה מוצלחת ובכדי למצב את בית הקפה שלכם בצורה טובה אל מול התחרות הרבה, עליכם לעבוד עם מומחים בתחום של פתיחת בית קפה, מומחים אשר ילוו אתכם לאורך כל התהליך ויאפשרו לכם להקים את בית הקפה עליו חלמתם בצורה טובה ומוצלחת, בצורה אשר תסייע לו לפרוח ולשגשג יותר ויותר מיום ליום ותעניק לכם הצלחה גדולה.

פתיחת בית קפה - הקמת בית קפה
פתיחת בית קפה- גיל אשכנזי


פניה אל חברה מקצועית

הצעד הראשון אותו עליכם לעשות לפני הקמתבית קפה הוא לפנות אל חברה מקצועית בתחום אשר כנראה תלווה אתכם לאורך כל תהליך ההקמה, אך גם אם לא, תמיד טוב לקחת כמה טיפים מיודעי דבר לפני שמתחילים להתעסק בפרקטיקה. דרך אירוע פתיחת בית קפה ועד לסיוע בניהול השוטף של העסק. גיל אשכנזי, מומחה בתחום זה, עובד יחד עם צוות מומחים ובעלי ניסיון רב בתחום ויכול לסייע לכם בזאת בצורה הטובה ביותר. בעזרת הצוות המקצועי תוכלו לתכנן נכון את הקונספט של בית הקפה, לסקור בצורה מקצועית את השוק, את המתחרים ואת קהל היעד ולבצע את עבודות ההקמה בצורה נכונה ומוצלחת. עבודה יחד עם צוות מקצועי שכזה תבטיח לכם תוצאה הרבה יותר טובה ובית קפה שיענה על כל הציפיות שלכם, ואף מעבר לכך.

שליטה על ההוצאות


עוד יתרון חשוב מאוד של עבודה עם חברה מקצועית כמו חברתו של גיל אשכנזי הינו היכולת לשלוט על ההוצאות. רבים אשר מבצעים הקמת בית קפה ללא צוות מקצועי לא מצליחים לשלוט על ההוצאות שלהם ובסופו של דבר מגיעים לגירעונות חמורים מאוד, עוד לפני שבכלל התחילו להפעיל את בית הקפה. לעומת זאת, בעבודה עם צוות מומחים ואנשי מקצוע תקבלו סיוע שיאפשר לכם לשלוט באופן הטוב ביותר בהוצאות שלכם, לעמוד בתקציב אשר יש לכם בכדי להקים את בית הקפה ולחסוך כמה שניתן בעת ההקמה. כך תוכלו להגיע אל ערב הפתיחה רגועים יותר ולהתחיל ברגל ימין.